mandag 10. oktober 2016

Mandag og trening!

I dag har jeg PT time med verdens beste SARA! grugleder meg. Det er så trivelig ilag med Sara, samtidig har jeg ikke gjort det jeg fikk beskjed om. Men det får så være, hadde ikke trudd dettte skulle bli lett, at det var bare å skaffe seg PT så kom både motivasjon og treningsglede av seg selv! For det gjør det nemlig ikke!
Men jeg har tolv PT-timer, de skal jeg bruke godt, og så får vi se hvordan det utvikler seg! 

Det har svirret masse tanker rundt i hodet, om trening, kosthold og slanking. Er blitt ening med meg selv om følgende. I år skal jeg ikke slanke meg! Jeg er inne i en fase med å endre mye, så slankingen blir lagt på hylla! Bruker heller tallerkenmetoden, fyller halve med grønnsaker før jeg forsyner meg med resten, så jeg har fokus på kosthold selv om jeg ikke slanker meg. Har jeg lyst på et kakestykke spiser jeg det, har jeg lyst på en kanelbolle, så går det bra det også! Men jeg prøver å endre matvaner, mest for min egen helse. Sukker skal jeg prøve å unngå, for jeg blir jo så innmari kvalm av for mye søtt, så det begrenser seg nok selv. Jeg skal også begrense inntaket av flytende kalorier, og også drikke som inneholder aspartam og annet kunstig søtstoff. Tror ikke det heller er godt for kroppen.

Det er ikke så mye av dette året igjen, så jeg må jobbe mere med fokus på livsglede, og ikke være i bekymringer for lenge ad gangen. Jeg må lære meg å glede meg der og da, og ikke tenke på at ting en gang tar slutt. som for eksempel å slutte å grue seg til Ann-Evy skal reise heim, heller glede meg over de timer hun er her. Men det er enklere sagt enn gjort, men det skal jeg jobbe med fremover! I neste uke skal hele jobben til Bergen, og jeg må prøve å finne en innfallssport til at det kan bli moro! Vi gjør sjeldent noe sammen på jobb,så dette skal jeg snart begynne å glede meg til......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar