mandag 30. mai 2011

Mandag og PÅ'AN igjen!!

Etter en hektisk helg med hagearbeis stort sett hele lørdag, og kakebaking til konfirmasjon ble det ikke tid til tur, men hagen blei fin! har laget et nytt bed i front av uthuset.

Så over til dagens økt!
Valgte styrketrening i dag, hoppet bukk over MRL, da jeg ville trene hele kroppen. Startet med mølle og hadde planlagt ei halvtimesøkt med intervall. Hurtig og 7 incline i 4 min, deretter rolig 4 osv... men etter at jeg hadde starta økta, fikk jeg raskt kraftige smerter i leggen på venstre fot. trodde først det var skoen som var for stram slik at jeg ikke fikk tilstrekkelig blodsirkulasjon, men etter å ha løsnet ble det ikke bedre. Smerten avtok raskt etter at jeg hadde avsluttet. Men ble nå varm og fikk holde på i en 12 -13 minutter!
Deretter var det program. Økte på de fleste apparater, på fotpress tok jeg nå 120 kg, mulig jeg kan ta 125. armer er jeg nå oppe i 25 kg, og tror jeg skal øke til 30 på romaskinen. det kaller jeg artig vektøkning!!
Ser at mange på ulike foraer lurer på dette med vektbelasting, når øker man og hvor mye? De lærde strides, og på slike fitnessider og sider for de som bygger muskler er vektøkning viktig. For min del følger jeg Susanne som sier at jeg skal ha 12 repitisjoner, 3 runder, og pause mellom hver. Det skal være så tungt at jeg såvidt klarer den siste... works for me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar