tirsdag 31. mai 2011

Regn, Regn og atter regn

Tror jeg begynner å bli litt værsjuk. Er så innmari trøtt! men når jeg kommer meg i siget går det stort sett greit, men jeg sleper meg i seng om kveldene og sleper meg ut av senga. Får nok søvn, så det er ikke det... Trim får jeg også! I dag ble det 4,7 km i Klokkerhagenløypa, har økt farta litt har jeg lagt merke til. Det ser jeg også på mølletreninga at jeg har økt opp litt! Farta mi ligger nå på gjennomsnittelig 4,7 og det er bra, med tanke på at man er" really short i skankan". Selv om det striregna tok jeg gubbelure med på trimtur. Han sliter med vond rygg for tida så når vi ankom klokkerhagenbua, gnisset ryggen godt... fant ut at det var best å snu. Men tror ikke bevegelse er så farlig for ryggondta? Det er vel mest stress som ligger og gnikker, så en gåtur har han bare godt av! Kjente at jeg hadde mye mer å gi i dag, og hadde lyst å gå lengre men lillesnuppa kunne ikke være alene på timesvis heller!

Trening er en liten egotrip. Man bruker MYE tid på seg sjøl... Det må jeg si er uvant! Får litt dårlig samvittighet av og til for at jeg er så mye borte... tre kvelder i uka er mye, men jeg har satt meg mål! Og de må jeg bare holde!
I morgen er det styrketrening på SPENST igjen... Vi sees?

I klokkerhagen møtte vi på en lystig gjeng fra Billettservice som koste seg i den "fine" vårværet! Artig påfunn på en helt vanlig tirsdag! Det burde vi tenkt på flere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar