mandag 2. mai 2011

Mandag - Vondfottrening...

Vondfottrening? Er det virkelig noe som heter det? Ja, det er det nå! Det har jeg nettopp funnet opp! Den vonde foten min satte en stopper for særlig mye aktivitet i helga. Det ble mye sitting med foten høyt, og jeg har gått så mye på tåa at jeg har fått en strekk i ankelen. Ja var det ikke det ene så var det det andre!! Fikk vasket litt vindu, grillet masse god mat, vært i bursdag og trimmet lattermusklene masse. De trenger vel også litt trim?

Dagens trim-økt ble litt annerledes enn hva jeg bruker. Fant ut at ved å bruke elipsemaskinen ville belastningen på hælen bli minimal i forhold til å gå og å løpe. Derfor bel det 15 minutter på den i godt driv. Jeg har alltid kjent at den har vært så grusom, men i dag syns jeg det gikk rimelig lett! Det er godt å kjenne på!
Så var det en runde med treningsprogrammet som Susanne har laget. Måtte hoppe over ryggøvelsen da det var noe kø inne på rommet. Hadde ikke så god tid i dag så det fikk bare være. Det samme med situps på bosuballen. Tok vanlige situps på matte i stedet. Det må vel være like greit det? Etter endt programrunde syns jeg likevel ikke jeg har fått trent noe særlig i dag. Må jeg kanskje justere nivået opp litt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar