tirsdag 3. mai 2011

Tirsdag og Susannedag!

Flott treningsøkt sammen med min coach Susanne. Det var veldig nyttig å ha henne til å veilede gjennom treningstimen min. Vi hadde fokus på Kinesis-maskinen og gjorde noen av de øvelsene jeg hadde fra før av, og i tilegg endret hun litt på programmet. Det aller flotteste var endringa på vektene! Enkelte vekter ble doblet i forhold til det jeg hadde satt sjøl. Dette pga at jeg hadde gjort øvelsen litt feil. Supert med egen trener! Hadde godt utbytte av treningstimen som hadde fokus på styrke. Deretter  litt pause for å kjenne på ømme muskler , hihi. Så var det tid for en liten tur på mølla for å bli varm før styrketimen med Aina. Ja det ble mye styrke og JA jeg var sliten etterpå... 3 timer på SPENST er vel i overkant mye på en dag? men det det trengs da det ikke blir noe i morgen. Da er jeg i Mosjøen.... satser på fredagsbonus....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar