tirsdag 27. september 2016

Hektisk, og SAS plus

Har funnet ut at det er ganske så hektisk for tida! Trening er så bortinatta bortprioritert når det er så mye annet som kommer lenge før. Familien min er viktig og at vi får hjulene til å gå rundt i heimen. Mulig det er jeg som krever for mye av meg sjøl, og tror at jeg må gjøre disse tingene for at det skal bli greit....?
Har vært ute å reist igjen! Både litt i jobbsammenheng, og kombinert det med datterbesøk på Rælingen. Det fine startet allerede på flyet, denne gangen var det null forsinkelser og alt gikk som det skulle. Og ikke minst fikk jeg plass på SAS pluss! Der har jeg aldri sittet før, men digg og sitte der på en tidlig  morgen å få servert frokost!
Varme rundstykker, youghurt med musli, kaffe eller te, og juice. Godfølelse, og en fin start på dagen:-) Men synes nå ærlig talt de andre passasjerene, som sikker ikke satt der helt tilfeldig, kunne vært mere takknemlig for den gode servicen vi ble vist da! Å kakke med koppen i bordet for å tilkalle oppmerkosmhet fra flyvertinna syns jeg er respektløs, og ikke engang klare å si takk.... Men neste gang er det nok SAS Go for min del.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar