torsdag 22. september 2016

Hjemmetrening

Når man er mye på reise, og tida ikke helt strekker til, da slår Sara til!! På Mail ble hjemmetreningsprogram tilsendt med beskjed om 2-3 ganger denne uka. Må prøve å få det til da, torsdag i dag,og jeg er kommet til 1...  Vel, det er uansett bedre enn ingen, og jeg har tross alt kun hoppet over en mulig dag. Da ble det klesvask, støvsuging, og rydding i klesskap i stedet. Mandag og tirsdag var jeg på reise, og ikke hjemme før 23 på tirsdag. Men i kveld tok jeg frem programmet, og jeg syntes det var tungt. Det var mange øvelser og ikke så moro og gjøre disse alene. Utfall er nok det tyngste pluss liggende bein hev og senk, er ikke så sterk i magemuskler, og kjenner det godt i knærne, men håper og tror at det kun er en overgang. Er jo ikke vant til å trene!
Maten har det blitt verre med denne uka. Som jeg skrev om i forrige innlegg, så er flyplassmat ikke enkelt, og konferanser med mye god mat og drikke, kaker og wienerbrød i pausene, topper det hele. Og når man flesker til med treretters, med dertil hørende drikke, øl,vin og mere til, så kjenner man sei rimelig opplåst og vemmen etterpå...
Onsdag ble det salt torsk og makaroni, mens i dag torsdag ble det en kvart grillet kylling, med ca en kopp ris, falafel og soyanuggets... 
Soyanuggets smakte veldig godt😄, må finne ut hvor sunt det egentlig er... Mye proteiner i vertfall
Her ligger jeg og peser...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar