mandag 19. september 2016

På reisefot og mattilbud

Når man er på reisefot er det ikke like enkelt å være så sunn og å ha kontroll på hva man putter i munnen. Er flyene i tilegg timesvis forsinket, er man stuck!! Da jeg gikk på greteroede var man så opptatt av å veie all mat, og regne kalorier. 1600 pr dag og med jevn fordeling utover dagen. Prøv å få  det til på en flyplass!! Som regel endte jeg opp med å ikke spise noe, som er like ille som å spise noe "feil". I dag er det 3 timer venting på Værnes. Det har blitt en wrap med kylling og pesto, og med særdeles ukjent innhold av kalorier, og ikke minst en par bøtter med kaffe.
Har sneket inn en bit kvikklunsj mørk sjokolade i tilegg... Det i rein trøst... Den var forøvrig ikke så god... Alt for mye sjokolade, og for lite kjeks. Store planer om å gå en tur ved ankomst destinasjon er gått fløyten. Har Mista masse tid av selve konferansen og møtet jeg skulle på. Flyplass er lik passiv. Hvis jeg får new time en gang til, går jeg løs på tavla!! Det blir det vel litt treningspoeng av?? Og plutselig mens jeg sitter her kommer jeg på hvor morsomt jeg syntes slyngetrening var... Det må jeg høre om Sara kan legge inn!! Ikke nå PT time denne uka... Det blir rart, på kort tid er det blitt en liten glede for meg😄 Men med stor reiseaktivitet denne og neste uke, er det ikke lett å få klemt noe inn. Med håper Sara sender noen flere øvelser jeg kan gjøre på matta mi hjemme...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar