mandag 26. september 2016

SARATIME, rutiner og jobbreise

Mandag og tid for Sara Hillestad, verdens blideste PT


I dag var det fint driv på treninga, men synd tida går så fort! Vi tok en ny øvelse i bruk, slynge, og ja det kjenner jeg veldig i armene etterpå!


Neste uke blir det ikke trening med Sara, pga høstferie, og jeg skal ut på reise hele resten av denne uka, så trening kun i dag. Sara vil at jeg skal trene på det tilsendte programmet 2-3 ganger i uka når jeg ikke har trening hos henne, jeg nikker, men innerst inne veit jeg at det kan bli vanskelig, vertfall denne uka med reise både til Oslo, og Hamar, og fullt program fra vi står opp til vi legger oss. får bruke apostlenes hester så mye som mulig, slik at det blir litt bevegelse da, fra Stasjonen og opp til Innit er det 1 km ca å gå, så 4 turer totalt blir litt.... Fokus på mat er fraværende for tida, prøver å ikke tenke så mye på det, spiser det jeg har lyst på, og tenker selvfølgelig på å unngå det som ikke er bra for meg. Hverdagene mine er svært rutinepreget når det gjelder mat, så når jeg er på jobb, er det havregrøt til frokost, og Kornmo kenkkebrød, 3 stk med mager gulost på og av og til et eple eller annen frukt


I hovedak er fokuset på middagen, men prøver der også å spise sunn og næringsrik mat. Men blir nok for mye spist, for det er jo så godt:-) Mitt fokus er også på at jeg skal vite hva jeg spiser. På Gardermoen, På first hotel, fikk vi servert slike lefser, men noe dressingsøl inni, klarte ikke å spise dette, jeg ikke kunne definere hva som var inni det sølet.... Æsj til sånn mat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar