tirsdag 5. april 2011

Første time med PT

Hadde en flott samtale med min nye trener Susanne, og hun lagde et program som var annerledes enn jeg hadde forventet.... skal trene balanse og situps på en slik halvball... det blir utfordrende og rart! ellers endel apparattrening med fokus på styrking av store muskelgrupper. Da forbrenner man visst fett også når man hviler etterpå! Lurt! fikk også tips om en matside med lavkarbo-mat. Blir spennende og utforske den. I tilegg skal jeg loggføre hver dag. det blir spennende!
I tillegg til å gå gjennom programmet ble det en halvtime styrke i Sal med Aina, eter at jeg hadde gått 15 min på mølla. Men noe rart skjedde, jeg var helt utslitt! klarte ikke å løfte vekter nesten i det hele tatt! alt var blytungt og det var en trist opplevelse...
det har vært lite mat i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar