tirsdag 12. april 2011

Styrkekveld!

Tirsdag er det klart for ukas lille høydepunkt, styrke med Aina! Planen var 30 min på mølle og program nr 2, men mølla var fullstappa, og det ble kun et lite kvarter... gikk litt program, 3 min incline 3 og 4 min incline 7, 2 ganger, ghastighet 5m/s... det ble det det ble, fikk god puls tross den korte stunda!
Forrige styrketime var en nedtur med at vektene var blytunge og jeg var svak som et lite løv... dermed feiga jeg ut og hadde nok for lette vekter for det svei ikke i låra som det burde! hadde 1 mellom og 1 liten på hver side. Når man tar stanga over hodet er mellom nok, når man trener beina, så burde jeg hatt en stor i tillegg!  tror neste gang blir det mellom, liten og stor, da kan jeg fjerne den største, deretter den minste, da "overhodetøvelsen" er den siste vi gjør?
Matmessig en ordinær dag... middag var grilla kyllingfilet, salat og byggris... JAMMI!!!
Har prøvd meg på å lage lavkarbobrød i dag! bakte ett stykk, og gleder meg til å spise det i morgen!
Oppskrifta har jeg fått adressen til av en venninne... den ligger på klikk.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar