onsdag 27. april 2011

Spinning! AU AU!


Spinning..... Tja hva skal man si? ER det ikke mulig å lage disse setene mere behagelig? Eller er det endel av torturen?
Nå har jeg fått mine to obligatoriske timer på pedaldyret, og er overlykkelig. Tror det blir lenge til neste gang. Ikke for det, det er slitsomt som bare rakker! Og i dag fikk jeg mye bedre til med ståinga og det hele. Kine Lise er en super instruktør på sykkel, så det trekker definitivt opp! Hadde denne gangen med mitt eget gelesete, som hjalp noe... men likevel kjenner jeg at fokuset og hodet blir mer mot "stedet hvor sola aldri skinner" enn mot selve spinninga...... Får se... kanskje jeg gir det et forsøk en annen gang? Men kjenner også i dag at jeg klarer mye mer enn tidligere, og det er en fantastisk følelse!!! LYKKE!! I morgen er det treningsfri......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar