mandag 11. april 2011

Spinning!

Mandag igjen! etter en særdeles SLÆKK helg skal det bli godt å røre på seg igjen. Helga har vært i håndarbeidets tegn. Ble en liten shoppingtur lørdag, deretter besøk hos svigermor... deretter strikking av påskeegg og filting hos Laila! godt å være litt lat også! Har spist sunt og godt, ingen utskeielser av betydning, bortsett fra to glass Pepsi-max!
17:20 var det spinningtime. Må ha to timer i spinningsal for å få godkjent kampanjen...
grusomt var det. det var så ondt i de aller bakerste delene!!! fokuset ble kun på det!. I tillegg dovnet beina av selv om fotbåndene ikke var stramme. Tror skoene mine er for store og breie for sykling? likevel var jeg gele i låra da timen var over,, og jeg var svett, så det hadde sin misjon! tror jeg må spørre om jeg kan ta med gelesetet mitt neste gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar