onsdag 13. april 2011

Onsdag er Pilatesdag!

Dro rett hjem etter jobb, skifta til trenings-klær, sjabbet litt med Hanna og så bar det ned på senteret for å få litt tid på mølla, men det ble bare et kvarter, men det var likevel et tyngre kvarter en de halvtimene jeg hadde gått før! Gikk intervall, 5m/s, 4 min incline 3 og 3 min incline 7. Pulsmåleren viste 157 og jeg har aldri vært over 140 på mine gåturer tidligere! Er det bra, eller? så var det en time Pilates med søte Astrid. Artig at det var to godt voksne, korpulente herrer med denne gangen. Tror jaggu de syns det var litt tungt, men jeg mistenker at de er der bare for å få godkjent to timer i sal på kampanjen... treninga var tung i dag, og det tror jeg kommer av at jeg begynner å gjøre øvelsene riktig.
Så bar det på butikken for å handle inn til varm kveldsmat... det ble fiskekarbonader... selv om de har karbo midt i navnet håper jeg det ikke er så ille....  av og til må man ty til lettvinte løsninger! Karbisene havnet på grillen, og i stekeovnen ble disse til: Muffins med soltørka tomat, ost og timian. Brukte oppskrifta som jeg fikk fra GMN. De ble kjempegode og det er bare tre igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar