mandag 20. juni 2011

Boot Camp - i strålende regn med strålende Hilde!

Årets første blei arrangert i Klokkerhagen i øsende regnvær, og nyslått gressmatte... NICE!!
Hilde strålte, som altid, som en Sol, og pisket oss rundt på forskjellige øvelser. Jeg syns det var kjempetung og klarte ikke å henge med de andre. Men jobbet hardt i mitt eget tempo og hadde maks ut av alle øvelsene. Kjente at lungen sprengte på i brystkassen, og da jobber man vel maks?? Begynner å kjenne meg selv og hva jeg klarer å presse ut av kroppen, det har Susanne vært med å vise meg, og det har hjulpet. Kunnskap om egen styrke er lurt å ha! Planen i dag var styrke med den får vi ta imorgen! Nå er jeg sjeldent sliten......klærne gikk rett i maskinen, men enda full av gress. får prøve å børste resten når de blir tørre. Skoene måtte også få en vask, og ligger nå til tørk.... Sjøl bar det rett i dusjen... hadde gress overalt på kroppen!!! Sånn blir det når man ligger å ruller på en våt og nyslått gressmatte!!!
Neste gang er det BootCamp i Fageråsbakken. Da blir det trapper.... desverre kan jeg ikke delta på den... kjører eget opplegg i den bakken....og holder meg til det!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar