lørdag 25. juni 2011

Roger-bua ilag med godt selskap!

Trimturen i dag gikk til Roger-bua. Ingen av oss hadde vært der før, så vi måtte ringe litt rundt for å finne ut hvordan vi skulle "angripe" turen! Vi gikk fra Skillevollen og der er det mange retninger å velge mellom... Bedre skiltning hadde vært greit... Det var beintøff stigning rett opp i den store slalombakken, og pusten fikk kjørt seg...BRA! Lettere parti på toppen, men likevel noe stigning så jeg bel god og varm! Med på turen hadde jeg Ann Evy og Marianne... trivelig med selskap... De var snille med meg hele veien og ventet på meg i de tunge partiene!! roger-bua var en kortere tur enn jeg hadde beregnet.. Knappe tre kilometer,men med en høydemeterstigning på 258 meter!
Da jeg skulle sette meg for en kvil presterte jeg å få en strekk i låret bake på venstre fot.... sjitt.. ikke godt... Man kjenner man lever!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar