onsdag 15. juni 2011

Spist 1137 cal - trent 599cal - igjen 1312cal.....

To kilometer på mølla i dag med "program" som gikk opp i hele 7 inclines... det var tungt... tror det er første gang svetten dryppet fra panna!! Så var det styrkeprogrammet. Fikk prøvd meg på 150 kilo beinpress denne gangen, kjenner jeg klarer enda litt til.....sjalabangala!!!
Det er godt å pushe seg selv litt! Deretter klassiske armøvelser.... i dag var det greeeesssseeelig tungt. Kan det være lenge siden jeg har trent styrke?

Det var i alle fall godt å "styrke" seg litt! I morgen er det "treningsfri" Da tror jeg at det blir litt hagestell, og heimen må vel få litt stell den også! Det er rart med dette.... trening tar mye tid! Men tror ikke heimen forfaller sjøl om jeg trener endel i en periode nå fremover.
I Vektklubb.no fører jeg dagbok over det jeg spiser og drikker. Blir litt famling i begynnelsen og jeg oppdager at jeg er ikke noen storspiser akkurat, men får ikke fordelt kaloriene jevnt utover dagen, og når jeg trener bruker jeg opp en del, og da kommer jeg i "rest"....I dag har jeg 1312 igjen.... klarer nok ikke det i løpet av kvelden... klokka er snart seks og jeg er akkurat ferdig med middagen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar